Linus
Service Manager – ReceptionistLinus jobbar heltid ute hos ett av våra uppdrag som servicekonsult.
När började du arbeta hos Middlepoint?
I september förra året.
Vad är det roligaste med ditt jobb?
Det bästa med att jobba som service manager på Centrala Frösunda är att göra det lilla extra för folk, som de inte ber om. Att se glädjen i folks ögon som att man har gjort deras dag smittar av sig och ger en positiv energi i hela huset, vilket är oerhört kul! Glädjen att alltid få prata, hjälpa och skratta med folk är en lyx som jag värdesätter högt med detta jobb.
Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten