facebook tracking
Louise

Louise

Office Manager Näringsliv

Louise började sin karriär hos Middlepoint när hon gick i gymnasiet och började arbeta extra. Efter det har hon haft många olika roller hos oss, bland annat Head of Service inom Café och Ambulerande. Idag är hon Office Manager på ett av våra uppdrag inom Näringsliv.

När började du arbeta hos Middlepoint?
Jag började arbeta heltid på Middlepoint 2014 så i snart 5,5 år har jag varit fast anställd och jag har haft många olika tjänster. 

Innan dess jobbade jag extra från 2013 medan jag studerade. 

Vad är det roligaste med ditt jobb?
Det är att på riktigt vara en del av att förbättra, förenkla och helt enkelt göra arbetsplatsen till den bästa möjliga. En stor bonus är att jag fått lära känna fantastiska kollegor.

Även att jag fått möjligheten att bekanta mig med en branch som tidigare var helt ny för mig, det är häftigt. 

 

 

Teamtailor

Employer branding från Teamtailor